Pazarlama Programı Hakkında Genel Bilgiler

Gün geçtikçe artan rekabet, işletmelerin pazarlama faaliyetlerine gereken önemi vermelerini zorunlu kılmıştır. İşletmelerin rekabette farklı bir konuma gelmeleri, pazarlama faaliyetleri ile mümkündür. Bu programın temel amacı, pazarlama alanındaki nitelikli personel gereksinimini karşılamaktır. Bu eğitim sonucunda öğrencilerimiz; bir mala ya da hizmete ihtiyaç duyan müşteri ya da tüketicileri belirleme, istenen ürünün özellikleri ve kalitesi hakkında bilgi verebilme, pazarlama meslek elemanı olarak hukuki sorumlulukların bilinmesi, yönetim kademelerinde sorumluluk alabilme, emrinde çalışan kişilerin gözetim ve denetimini üstlenebilme, alanı ile ilgili bilgisayar programlarını kullanabilme, mevcut ve potansiyel müşterileri ziyaret etme ve müşteri ilişkilerini geliştirme gibi pazarlama alanının temel yeterliliklerine sahip olacaktır.

Programımızdan Dikey Geçiş Yapılabilecek Lisans Programları

Pazarlama Bölümü öğrencileri 4. yarıyılın sonunda Dikey Geçiş Sınavı (DGS) ile dört yıllık lisans programlarına geçiş yapabilirler. Öğrencilerimizin DGS'da tercih edebilecekleri lisans programları aşağıda belirtilmiştir:

  • Halkla İlişkiler
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • İletişim
  • İşletme
  • İşletme Enformatiği
  • İşletme-Ekonomi
  • Lojistik Yönetimi
  • Pazarlama
  • Reklamcılık
  • Reklamcılık ve halkla İlişkiler
  • Uluslararası ticaret
  • Uluslararası Ticaret ve Finansman
  • Uluslararası İşletmecilik
PAZARLAMA PROGRAMI ÖĞRETİM PLANI
PAZARLAMA PROGRAMI DERS İÇERİKLERİ